środa, 3 października 2012

ABC by Skinny Bitch

Ok rozpisałam sobie dni ABC i:
-codziennie będę odkreślać zaliczony dzień
-mogę zamieniać kolejność dni ( to znaczy załóżmy, że dnia x miałam zjeść 200 kcal, a zjadłam tylko 150, więc odznaczam dzień y, w którym miałam taki właśnie limit, tak samo działa gdy przekroczę limit danego dnia)
-wiadomo, że każdemu zdarza się zawalić (gorszy dzień, okres, rodzinny obiadek) dlatego daję sobie 3 jokery, które są dniami bez limitu i mogę je zaliczyć w razie wpadki, żeby nie zaczynać od nowa
-przekroczenie limitu i brak jokerów, albo dni zamienników karane jest dwudniową głodówką, po której następuje kontynuacja diety

Moje ABC ma trwać 50-53 dni tak więc chudzinką powinnam zostać 22-25 listopada. To już zaraz! Dzisiaj z okazji rozpoczęcia odpuszczam te 26 kcal i zamieniam dzień na ten z limitem 800 kcal. Życzcie mi powodzenia! Lecę ćwiczyć :)

1 komentarz:

  1. Oo, nie wiedziałam, że można tak zamieniać dni ;o
    Niezłe wyzwanie przed Tobą, trzymam kciuki ;)
    Stay strong :*

    OdpowiedzUsuń